Reacties

Vanwege privacy staan de namen of achternamen van de personen die de reacties schreven, er niet bij.
Verder wil ik nog zeggen… overal waar ik word bedankt, zou ik dankjewel terug willen zeggen. De boodschap komt niet van mij, maar via mij… hoe meer een persoon zich openstelt, hoe helderder het bericht!

Wil je zelf een reactie plaatsen? Dat kan onder dit bericht. Dankjewel! <3

Nina: (Pakketje Liefde)
“Vandaag is het pakketje met liefde aangekomen. Ik ben er super blij mee! Trouwens kort nadat ik je gevraagd had kwam er al rust over me en voelde het lichter, dat was al een omslag. Heel fijn. Ik kan alvast zeggen dat het etiket met Wegwijzer een geweldige uitwerking heeft. Toen ik het zag moest ik meteen lachen, en ik voel me de hele dag nu los, en giechelig en stromend. Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken vandaag en contact gezocht met een leraar waar ik ook een beetje bang voor was. En ik werd met open armen ontvangen! Het stroomt, en ik ben heel blij! Dankjewel voor jouw mooie pakket, ik ga de komende dagen herlezen en laten doordringen. Zoveel herkenning! Het bevestigt dat alles (al) in me is.”

Lilian: (Pakketje Liefde)
“Ik ben er stil van. Wat een liefde alleen al aan de buitenkant van de envelop te voelen. En dan de inhoud… zo waardevol. Ik moest echt even slikken, Heb de brief dagenlang heel dichtbij me gedragen. Nog steeds pak ik hem er nog eens bij, en elke keer lees ik weer nieuwe dingen die me op dat moment helpen. Het kristal ligt op mijn nachtkastje, zodat ik elke avond herinnerd wordt aan mijn eigen kracht. Dankjewel Marieke, heel erg bedankt.”

Karolien: (Kinderwensafstemming)
“Hartelijk bedankt voor de Kinderwens-afstemming! Ik las ze zaterdagavond al en er kwamen tranen van verdriet en geluk. De dag erna, ging ik naar een bloemenmarkt en kocht ik een zonnebloem, die nu op de vensterbank staat. Het lijkt alsof mijn hart, mijn ziel, maar ook mijn gedachten weerspiegeld werden, samen kwamen, waardoor vele stukken plots een plaats krijgen. Ik heb er veel aan gehad en zal met deze tekst ook nog verder kunnen werken. Trouwens… enkele dagen geleden ontdekte ik dat ik weer zwanger ben! Ik blijf er nuchter bij, maar ook rustig en blij. Het verdriet heeft het geluk weer een hand gegeven. Dankjewel Marieke.”

Maris: (Kinderwensafstemming)
“Dat een vorig leven me in dit leven tegenhield om een kindje te durven dragen, was wel het laatste dat ik had verwacht van je afstemming. Maar ik ben dankbaar dat ik nu weet hoe het komt dat ik me zo geblokkeerd heb gevoeld. Fijn dat je me hielp de berg oude rommel op te ruimen. Want wat is er veel veranderd sinds jouw afstemming. Alles is weer gaan stromen, op alle vlakken. Dankjewel.”

Gemma: (Kinderwensafstemming)
“Dank je wel, ontzettend bedankt, hier had ik echt behoefte aan. Het lezen van de afstemming was heel emotioneel voor me. Herkenbaar ook. Ik heb me helemaal leeg gehuild. Maar nu voel ik een ongelofelijke rust over me heen komen en angsten wegvloeien. Alsof ik letterlijk meer in mijn eigen lijf kom. Ik kan niet wachten om het vanavond ook aan mijn man te laten lezen. Voor nu nogmaals bedankt, je hebt me (ons) ontzettend geholpen!”

Karin: (Kinderwensafstemming)
“Dankjewel voor de afstemming! Het is een prachtig verhaal, zo helder verwoord en zo herkenbaar. Heel bijzonder, ben er echt ontzettend blij mee. Ik heb dus geen vragen meer, het is helemaal duidelijk. Ik voel me enorm gesteund en aangemoedigd.”

Saskia: (Kinderwensafstemming)
“We zijn ruim een week verder en ik heb de afstemming een aantal keren gelezen. Het is zeker een emotionele afstemming maar ik ben er heel erg blij mee!
Er vallen puzzelstukjes op zijn plaats en er worden dingen bevestigt die al van uit mijn onderbewuste boven kwamen drijven. Het voelt als een afronding en een “nieuw” begin of verder gaan op een ruimer pad…
Ik wil je hier voor vanuit mijn hart bedanken!”

Lonneke: (Luisterkind afstemming op dochter Anne)
“Dank je voor de afstemming. Het heeft Anne veel gebracht. Ze snapt nu beter hoe anderen in het leven staan. Wat jij met haar hebt besproken in de afstemming heb ik ook al eens – met een iets andere insteek – met haar besproken maar daar kon ze niet echt iets mee. Nu jij het op een ander level hebt besproken en ik de afstemming met haar heb doorgenomen is de boodschap wel aangekomen. Dank je hiervoor. Ze is een stuk rustiger en staat steviger in haar schoenen. Ze kan nu het onderscheid voelen tussen wat van haar is en de rest bij de ander laten. Dit lukt natuurlijk nog niet altijd maar hier mag ze in groeien. De juf op school heeft opgemerkt dat Anne enorm is gegroeid de laatste weken. Wat haar ook verbaasde zo aan het einde van het schooljaar. Nogmaals bedankt en groetjes.”

Rob en Sharon: (Luisterkind afstemming op zoontje Luca)
“Wauw! Super bedankt. Wij gaan er zeker mee aan de slag, er is ons een hoop duidelijk geworden. Echt complimenten voor de uitwerking, zo duidelijk en uitgebreid. 
Wij vinden het vooral fijn om jou liefde te voelen in jouw mailtjes en de uitwerking die je geeft. Ik ben er van overtuigd dat Luca zich veilig voelde bij jou, gezien de informatie die hij gegeven heeft. Ook het bedrag wat je er voor vraagt vinden wij een prima bedrag. Misschien zelf iets te laag voor wat je doet 😉 Maar dat wil allemaal maar aangeven dat dit is wat je vanuit je hart doet en wat ook alleen maar vanuit jou hart zo tot uiting kan komen.”

Simone: (Luisterkind afstemmingen)
“Ontzettend bedankt voor de afstemmingen op mij en mijn zoontjes.
Heel herkenbaar alle drie en confronterend ook. Maar wat kan ik hier veel mee zeg.
Het zijn echte cadeautjes die ik er nog vaak bij zal pakken.
Maar het allerblijste ben ik met de verandering van het gedrag van mijn zoontje.
Hij zit zo goed in zijn vel nu. Dankzij jou. Ik kan eigenlijk niet uitdrukken hoe dankbaar ik je hiervoor ben.
Echt zo mooi en bijzonder!”

Manon: (Windkracht mee per post, kennismakingsbericht via mail)
“Wow… Zit hier even in tranen vol verwondering te lezen wat je mij schrijft. Het klopt gewoon exact.
En inderdaad, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken… (mijn gedachten)
Na de eerst regel kreeg ik het helemaal warm… (mijn gevoel)
Wonderlijk… Ik hou je in gedachten. Dankjewel voor je prachtige mail.

Rita: (Windkracht mee per post)
“Wat is dat ontzettend leuk om post te krijgen van jou! Stond bijna te springen van blijdschap bij de brievenbus. En weer heb je heel goed kunnen afstemmen op mij. Precies zoals ik me voel, waar ik aandacht aan kan/mag geven, wat ik kan betekenen voor andere mensen zonder dat ik mezelf verlies. Ben er echt super blij mee!”

Whitney: (mini-afstemming via een actie op Facebook)
“Wauw, ik ben er helemaal stil van. En ontroerd. Ik vind het magisch dat je mijn persoonlijkheid aan de hand van minimale informatie kunt lezen. Het klopt helemaal tot in de puntjes. Je beschrijft onderwerpen waar ik mee worstel en diep van binnen weet ik dat ik op de juiste weg ben. Daarom is het ontzettend fijn om dit gevoel bevestigd te krijgen. Prachtig vind ik het dat je mensen op deze manier verder wilt helpen in het leven. Super, super bedankt voor de mini-afstemming, die helemaal niet mini is! :-)”

Janine: (Luisterkind afstemming op zoontje Kyan)
“Wat een mooie afstemming en heel raak allemaal. Ik ben blij het zo eens te lezen, ik voelde het wel aan, maar echt weten doe ik het dan niet. Ik ben heel blij te lezen dat hij graag meer betrokken wil zijn, soms denk ik dat we hem te veel mee sjouwden in alles en hij even wat meer rust wilde, maar nu lees ik dat hij niet begrijpt dat we hem eerst wel overal bij betrokken en nu niet meer. Heel begrijpelijk. We zijn na je afstemming meer boven gaan spelen en hij kruipt vol plezier boven rond. Op zijn kamer een boekje lezen is inderdaad erg fijn en toen ik er eens rond keek begreep ik wel dat hij gezelligheid miste. Sinds een tijdje gaat het slapen meestal erg goed. We zijn super blij met je afstemming en hebben geprobeerd de dingen op te pakken die hij belangrijk vindt. We doen ons best en ik heb het idee dat het beter gaat.” 

Youssi: (Luisterkind afstemming op overleden moeder) “Zo… dit komt even binnen zeg. Sinds hele lange tijd stromen mijn tranen weer. En ik laat ze maar gewoon. Dit klinkt zo erg als mijn moeder! Het is precies wat ik nu nodig heb. Een steuntje in de rug in alle lastige keuzes die we nu te maken hebben en het verdriet dat er is om mijn vader. Ik ga de afstemming nog heel vaak lezen denk ik.”

Frank: (Luisterkind afstemming op vader Frank en dochter Kaitlyn)
“Graag wil ik je bedanken voor de afstemming die je van mij hebt gemaakt. Ik kon daar veel in terug vinden, ook waarom ik zo graag naar Oostenrijk ga en daar kom en vaak een Deja Vu heb daar. Ik kon me in alles vinden behalve in het stukje over mijn koikarpers. We zijn achter veel dingen gekomen waar we al een hele tijd antwoorden voor zochten en achter dingen waar we misschien niet het antwoord van wilden weten maar blij zijn dat we dit wel hebben gekregen van jou.

Verder moet ik zeggen dat hoewel we elkaar nooit gezien of gesproken hebben en we alleen een foto op hebben gestuurd met vragen je op al deze vragen een zo goed als perfect antwoord wist te verkrijgen. Graag wil ik je bedanken voor wat je voor ons gedaan hebt.”

José: (Luisterkind afstemming)
“Heel herkenbaar de rotonde, de afhankelijkheid die ik voel, werk, angst om afgewezen te worden en leren houden van mezelf, en ik zal proberen de sleutel die ik in handen heb te gebruiken om de deur te openen, nee niet proberen ik ga hem gebruiken!”

Monique: (Luisterkind afstemming)
“Allereerst wil ik je oprecht bedanken voor je mooie cadeau. Het voelde alsof ik iets heel speciaals uit mocht pakken. Vanaf het eerste moment van openen van de mail was ik diep geraakt. Ik kon in het begin niet meteen verder lezen. Klapte spontaan mijn chromeboekje dicht. Het stuk van mijn zoon kwam diep binnen en dan weet ik natuurlijk dat het waarheid is voor mij. Je afstemming ging voor mij voorbij aan de woorden maar ik heb zielsaanraking gevoeld met je waarheden en ook de dag erna soort innerlijke verschuiving. Ik voel dan een soort van energetische verandering die ik kan vergelijken met sneeuwschudbolletjes. Even worden alle deeltjes verplaatst en dan dalen ze weer neer sommige op hetzelfde plekje, andere deeltjes op een nieuwe plek.”

Annie: (Luisterkind afstemming)
“Poeh zeg, hoe erg kan iemand zichzelf herkennen door middel van zo een afstemming. Geweldig zeg. Maar ook wel confronterend hoor, je voelt goed aan wat mij bezig houdt en hoe ik daar soms over twijfel.
Wat betreft jouw gevoel dat ik een beetje met de handrem erop leef is voor een deel waar, maar dat heeft te maken met mijn gezondheid die me aanwijzing geeft inderdaad een stapje terug te moeten doen. Iets wat ik altijd moeilijk vindt.
Ik wil je heel erg bedanken voor al de mooie woorden die ik lees, die geven me toch wel weer de zekerheid dat het goed met me gaat, dat ik doe wat ik graag doe en altijd heb gedaan. Met toch wel een verschil dat ik er inderdaad ook nog ben, en mag zijn.
Ik wil je dan ook heel erg bedanken voor deze mooie afstemming waar ik heel veel in herken, en die ik als een bijzonder cadeautje zal bewaren, waar ik dan ook regelmatig even in zal lezen, zeker als de twijfel of de eenzaamheid weer eens om de hoek komt kijken.”

Geef een reactie